maandag 12 januari 2015

Little Boys Rooms

Nu kerst en oud en nieuw achter de rug zijn, kan ik het niet nalaten om al met mijn hoofd richting lente te gaan. En lente staat bij mij altijd voor verandering. Nu schuif ik in ieder seizoen met spullen door het huis (zijn ze hier in huis gek op. Not)maar met de lente op komst, krijg ik een soort nesteldrang om alles aan te pakken en het leukste wat ik dan kan verzinnen om mee te beginnen zijn de kamers van de jongens. En met 4 jongens in huis, waarvan 3 kinderen (al valt over de 4e te discussiĆ«ren) kan ik heerlijk mijn hart ophalen en heb ik door de jaren heen een lichte voorkeur voor jongenskamers ontwikkeld. Het lijkt me natuurlijk ook heel leuk om een meisjeskamer in te richten (maar dan wel zonder het bijna altijd onvermijdelijk lijkende roze van stal te halen) maar toch, jongenskamers blijven het leukst.
Nu heb ik het voordeel (ja, er zijn voordelen aan het hebben van jongens, heel veel zelfs) dat ik er twee heb in de categorie 'mama kan nog helemaal los gaan met inrichten'. De derde valt namelijk al in de categorie 'ik ben elf en heb ook een mening' en omdat skateboarden zijn sport is, krijg je dan suggesties als; 'ik wil al mijn oude skateboarddecks aan de muur' wat weer een hele andere uitdaging met zich meebrengt, qua discussie en inrichten.
Gelukkig heb ik er dus nog twee achter de hand waar ik lekker mijn eigen ding kan doen, zonder enig overleg. Nou goed dan, ik zal proberen met ze te overleggen welke kleur ze willen. Maar ik blijf beslissingsbevoegd. Tot ze op kamers gaan.







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 



 
 

 
 
 
 

 
 
 
 



 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten